✩OroCHAN.✩

üdv idegen. vagy nemidegen. illetve Jézus. *-* ímitt megjelent blogom mely megmutatja mennyire vagyok észlény. avagy mindennapjaim egy töredékét bemutathatják. -vagy nem- XD a legtöbb bejegyzés japán -és nemkaraktereket- dolgokat foglal össze, legalábbis ami nekem fontos. ^^ meeeg nemtom. ami lényeges. ennyii~ szépmunkaemberek. sütiszünet. chu~

Utolsó kommentek

  • pharma: Sok sok hasznos információ, kizárólag szakember által ellenőrzött forrásokból: www.kullancsvedel... (2010.07.22. 16:50) Shrááj~ x"D
  • Kurosaki Ichigo: Én sztárom(L) Szeretlek(L) (L) :D (2010.02.03. 21:02) Sztárkirályság xD
  • Oro-Chan: @Kurosaki Ichigo: mit vétettem XDD azért köcc. :DD (2010.02.02. 06:53) Woo~X3
  • Kurosaki Ichigo: Haliiii :DDD Jo Blog Angyalom (L):D ezentul itt is zaklatlak ><:D ><:D (2010.01.31. 18:37) Woo~X3
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • pharma: Sok sok hasznos információ, kizárólag szakember által ellenőrzött forrásokból: www.kullancsvedel... (2010.07.22. 16:50) Shrááj~ x"D
  • Kurosaki Ichigo: Én sztárom(L) Szeretlek(L) (L) :D (2010.02.03. 21:02) Sztárkirályság xD
  • Oro-Chan: @Kurosaki Ichigo: mit vétettem XDD azért köcc. :DD (2010.02.02. 06:53) Woo~X3

Külső feed

Houston we have a problem

Shrááj~ x"D

Oro-Chan 2010.07.19. 21:27

Aztaqrva de változatos nap :O Hát.. nemistudom hogy mivel kezdjem. reggel felkeltem, délben találkozo dániel nagyúrral aztán mentünk sétálni.

avagy elindultunk a csepeli hévvel, aztán gondoltunk egyet és leszálltunk és megvártuk a visszajövö hévet és akk vissza borárosra :"D majd onnan 2es vilivel mentünk a nagycsarnokig, nah ott betámadtunk egy sakuzakát ésés. golyós ital rulez, utána entünk visszaés utááána. hm vácin végig összevissza végül a rakpartnál kötöttünk ki. onnan tovább séta a 2esig, és jászain leszálltunk és go a westend x"DDD aztán onnan meg sétálgattunk és ázsiai embereket szemlél"tünk". meeg vettem egy south parkos póólóóót *_* kenny forevör. meg punynadtunk a székbe és dumálgattunk meeeg. ütöttem mint az állatot. XD dehát ha nóri ien napokat él át... x"D najo befejeztem :"D mitiscsináltuuunk. állatkereskedés, bizsuosztály, ruhák, cipők, mindenszar egy helyen ~ westend XD fuhh ésés... hm

nameg tegnap még betámadtam gyorsba torrenten egy Antique Bakery sorozatot. hmmmm. édes. :P nameg amikor hazaértem. így... kinyitottam a kukát és basszus.. lekellett volna fotoznomXD az egész kuka tele volt cigivel. csak cigivel XD undi volt -és meglehetősen büdös- de így tényleg és csak marlboro vagy mitomén h hívják cigivel volt :O valaki éves takaritást végezhetett :"DDDD nagyon beteg látvány volt.. XD viszont felértem apám letámadt blabla és mikor etetem a degukat rövid nadrágot vettem és észrevettem h valami van a lábamon. először azthittem h mocsok de nemjött le szal rögtön elkezdtem parázni, mert tegnap kinn verőcén, azért van ott dzsunbuj meg minden :S szal kullancsot találtam magamon és én nemtudom h kell leszedni. vagyis tudom, de féltem hozzáérni, nehogy elcsesszem. így drágajó apám semmihez se ért ien téren, rakta volna rá a fenistilt meg szedte volna ki egyből meg piszkálni, amikor meg rászolok h nemszabad akkor meg kivontat a szobából és besértődik :"D szal férfiak... aztán jött át tesom *-* kiszedte nekem csakmert benne bíztam és szeretem és áá köszönöm neki *-* és utána bogarat égettünk. muhaha* szóval kyaaa. *-*

naés most meg megint ámulok az inFAMOUS2n. 2011 emberek. azt kikell próbálni. xD meg mint megtudtam, *tekintve hogy candylady a nevem a játékokba* róbert nagyfőnökuram a candyworld mapot is metalálta XD nagyon poén. tökre éhes lettem tőle. televan nyalókával meg meg cukor meg eléggé csunya szegény pálya, dehát. a neve az jo xD deee mindegy ez. :"D amugy ideillesztttem egy képet a maprol. róbííí nak köszönjétek, ő küldte, én lusta vagyok kikeresni :"D én most csak körtelevet iszok és gépelek mindenkit letojva XD amugy ha a képet meg akarjátok nézni nagyba akkor ajánlom a jobbgombot és a kép megjelenítését vagy mittom, mentsétek le vagy nézzéetek meg jobb gomb segítségével a tulajdonságainál a kép url címét és azt beirva a böngészőbe megtalálhatjátok, vagy ha nemérdekel akko ne nyisd meg XDDDD nade én most megyek, youtube ozom ezerrel :"D

 




Címkék: zene video barátok game friends cod séta testvér kullancs találkozó cod2 tali 2010 westend call of duty

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://j-oro.blog.hu/api/trackback/id/tr222162142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pharma · http://www.nathadoktor.hu/ 2010.07.22. 16:50:29

Sok sok hasznos információ, kizárólag szakember által ellenőrzött forrásokból:

www.kullancsvedelem.hu/
süti beállítások módosítása